هزینه و روش ارسال سفارش

✔️ خدمات ویژه ی سیپ
جهت مدیریت هزینه حمل، سیپ این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا در صورت تکمیل و پرداخت مبلغ سفارش، بتوانند تا ۱۰روز سفارش خود را در انبار سیپ نگهداری نموده که با سفارش های بعدی کاربر تلفیق شده تا مجموع سفارش های کاربر به سقف تعرفه ارسال رایگان در سیپ برسد و سپس ارسال گردد. جهت استفاده از این خدمات کافیست در سبد خرید خود روش حمل را گزینه “ذخیره کالا” انتخاب نمایید، سفارش های ذخیره شده بصورت اتوماتیک بلافاصله پس از تکمیل مجموع سفارش تا سقف تعرفه ارسال رایگان، پردازش و ارسال می گردند.
❌ تذکر: لازم به ذکر است کاربران موظفند در صورت استفاده از این خدمات ظرف حداکثر ۱۰روز سفارش خود را جهت ارسال رایگان، به سقف مجاز تعرفه ارسال رایگان در سیپ برسانند، در غیر اینصورت با هماهنگی کاربر سفارش مربوطه لغو و وجه پرداختی مسترد می گردد و یا پس از پرداخت هزینه ارسال توسط کاربر، پردازش و ارسال می گردد.
نحوه ارسال سفارش
تمامی سفارشات اعم از تهران و شهرستانهای سراسر کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران بصورت سفارشی برای مشتری ارسال می گردد.
زمان ارسال سفارش
با توجه به اینکه در حال حاضر سیستم حمل و نقل سیپ فقط اداره پست می باشد لذا کلیه ارسالها وابسته به شرایط زمانی اداره پست است.
ساعات کاری فابریگاس از ساعت ۹ الی ۱۷روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعت ۹ الی ۱۳ روز پنج شنبه، بجز تعطیلات رسمی می باشد.
لذا کلیه سفارش های ثبت شده قبل از ساعت ۱۴ هر روز کاری در همان روز پردازش و در اولین ساعات اداری روز کاری بعد تحویل اداره پست می گردند و سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۴ هر روز کاری بهمراه سفارشات قبل از ظهر روز کاری بعد پردازش شده و در اولین ساعات کاری روز پس از آن تحویل اداره پست می گردند.
همچنین سفارش های ثبت شده در روزهای تعطیل رسمی در اولین ساعات کاری روزهای بعد از تعطیلات پردازش و ارسال خواهند شد.

بازه ی زمانی تا دریافت سفارش توسط مشتری
دریافت سفارش ها به مقصد شهر تهران توسط مشتری، از زمان تحویل سفارش به اداره پست حداکثر ۲روز کاری و دریافت سفارشات به مقصد سایر شهرها توسط مشتری با توجه به مسافت، از زمان تحویل سفارش به اداره پست حداکثر ۴روز کاری می باشد.
❌ تذکر: هر سفارش فقط یکبار ارسال می گردد و در صورت بازگشت کالا به دلیل عدم حضور مشتری در مقصد، هزینه ی ارسال مجدد سفارش به عهده مشتری می باشد.

هزینه ارسال سفارش

هزینه ارسال سفارش‌های زیر ۵۰هزار تومان برای همه نقاط ایران ۸هزار تومان ثابت است و سفارشات بالای ۵۰هزار تومان مشمول ارسال رایگان می گردند.

???? توصیه های مهم:
اداره پست جمهوری اسلامی ایران یک سازمان مستقل بوده و شرکت سیپ هیچگونه دخل و تصرفی در نحوه عملکرد این سازمان و پرسنل آن ندارد، لذا خواهشمند است توصیه های ذیل را با دقت مطالعه و اعمال نمایید:

  1. ۱-هنگام ثبت سفارش از صحت کلیه اطلاعات اعم از موبایل، آدرس و کد پستی اطمینان حاصل نمایید.
  2. ۲-جهت جلوگیری از اشتباهات احتمالی در ارسال، حتماً کدپستی همان آدرسی که اعلام کرده اید را درج نمایید.
  3. ۳- همچنین جهت جلوگیری از اشتباهات احتمالی در تحویل و یا بازگشت سفارش، حتماً در بازه های زمانی که پیش تر ذکر شد در آدرسی که اعلام کرده اید حضور داشته باشید؛ دقت داشته باشید هر سفارش فقط یکبار ارسال می گردد و در صورت بازگشت کالا به دلیل عدم حضور مشتری در مقصد، هزینه ی ارسال مجدد سفارش به عهده مشتری می باشد.
  4. ۴-کلیه سفارشات ارسالی توسط واحد بسته بندی سیپ بطور مناسب، ایمن و استاندارد بسته بندی می گردند و سفارش بطور کامل و سالم تحویل اداره پست می گردد (درغیر اینصورت پست از دریافت سفارش امتناع می ورزد)، لذا خواهشمند است هنگام دریافت بسته دقت نمایید بسته ی کاملاً سالم را از مأمور پست تحویل بگیرید و از دریافت بسته هایی که جعبه آنها نیمه باز یا خیلی معیوب است جداً امتناع ورزید و بلافاصله موضوع را با ذکر تاریخ و ساعت مراجعه و در صورت امکان ارسال عکس از بسته به ایمیل پشتیبانی [email protected] اطلاع دهید.
    واحد پشتیبانی حداکثر ظرف ۴۸ ساعت هماهنگی های لازم جهت ارسال مجدد کالا برای مشتری را انجام خواهد داد.
    ❌ متذکر می گردد در صورت دریافت چنین محموله هایی از مأمور پست توسط مشتری، امکان اثبات آسیب در اثر حمل و نقل توسط اداره پست را از بین می برد؛ در این صورت سیپ هیچ گونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت، لذا مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت هر یک از موارد فوق الذکر توسط مشتری باشد، بر عهده خود مشتری بوده و مشتری حق هر گونه ادعا علیه سیپ را از خود سلب می نماید.
جهت “پیگیری ارسال سفارش” خود از پست با کد رهگیری کلیک کنید

درصورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی می توانید با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل [email protected] درخواست پشتیبانی نمایید.