فروشگاه اینترنتی سیپ
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سیاست حریم خصوصی

پرداخت وجه سفارش از ۲ طریق امکان پذیر می باشد:

  1. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت
  2. پرداخت از طریق کیف پول داخل تعبیه شده در سایت

توجه داشته باشید تمام کد های تخفیف و اعتباری محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچوجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد.

شرایط ارسال

فروشگاه سیپ متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند فروشگاه سیپ رو از راه‌های ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره ثابت ثبت شده در انتهای سایت مشکل پیش آمده را به اطلاع همکاران برسانید تا همکاران ما مشکل را برطرف نمایند.

در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از ۳ روز کاری لغو می شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار کیف پول ایشان اضافه می شود.

بعد از سفارش در فروشگاه سیپ مرسوله در روز کاری بعدی تحویل اداره پست میشود و کد مرسوله پستی برای مشتری بعد از تحویل به پست ارسال میشود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می باشد.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله

کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی سیپ هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.

ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین و محدودیت های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

قوانین مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی می باشد که فروشگاه سیپ برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

روند دریافت کالای مرجوعی به این صورت است که با تماس با پشتیبانی سیپ و هماهنگی با وی مرسوله به آدرس انبار سیپ پست میشود.

هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی سیپ موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات به پشتیبانی سیپ ثبت کنند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات به پشتیبانی سیپ ثبت کنند. تیم پشتیبانی سیپ پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا ۷ روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است, هزینه عودت کالا بر عهده سیپ می‌باشد.

*در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار سیپ و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل,هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را به پشتیبانی اعلام کنند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی به این صورت است که با پشتیبانی تماس گرفته و از طریق راه های ارتباطی مختلف با توجه به شرایط مشتری برای پشتیبانی تصویر محصولات را ارسال کرده , علت درخواست را به همراه توضیحات لازمه را به پشتیبانی اعلام میکنید. درخواست در اسرع وقت بررسی خواهد شد و نتیجه اطلاع رسانی می شود.